WMN Suli
WMN Suli

„A gyerekeink jövője a tét” – Mi lesz az új tanévben, ha már nincs, aki tanítson?

WMN Suli – 2022.08.19. – FR

Tömegével mondanak fel a pedagógusok az iskolakezdés előtt. Mi várható így szeptembertől?

Krajnyik Cintia: Minden nap le kell győznöm a bennem élő lusta lányt – Egy sportkerülő gyerek felnőtté válása

WMN Suli – 2022.08.17. – KC

Hogyan veszi rá magát valaki, hogy beépítse a testmozgást az életébe, ha gyerekként nem tanulta meg szeretni a sportolást? Krajnyik Cintia elmeséli.

Szentesi Éva: Legfontosabb útravalóim egykori tanáraimtól

WMN Suli – 2022.08.15. – SzÉ

Pedagógusok, akik nélkül nem lennénk azok, akik vagyunk.

Velem az iskolában hitették el, hogy bármire képes vagyok – És te mit hoztál magaddal a diákéveidből?

WMN Suli – 2022.08.11. – TF

Melyik az az iskolában szerzett tudás, amit felnőttkorban is hasznosítasz? A valószínűségszámítás? A memoriterek? Vagy valami egészen más? Tóth Flóra elmondja, ő milyen útravalót kapott az iskoláiban.

„A gyerekek sportjában a kudarc szót végképp el kéne felejteni” – Interjú Sági Andrea sportpszichológussal

WMN Suli – 2022.08.08. – MD

„Mondok két megdöbbentő számot: a sporttechnikai mozgásokat tizenegy, a versenyeztetést pedig csak tizennégy éves kortól kellene elkezdeni” – hívja fel a figyelmet Sági Andrea sportpszichológus. A szakemberrel az eredménycentrikusság veszélyeiről beszélgettünk, és arról, hogyan segíthetünk a gyerekeknek megőrizni a mozgás örömét.

Belőlük lesznek a „menő” gyerekek az osztályban – Egy új szociológiai kutatás izgalmas eredményei

WMN Suli – 2021.11.26. – KAd

Kurucz Adrienn annak járt utána – szakértői segítséggel –, kiből lesznek vezéregyéniségek, hangadók egy csoportban, milyen képességek kellenek hozzá, és előrevetíti-e a sikeres felnőttkort az osztályközösségben elfoglalt pozíció:

Ezen kellene változtatni, hogy óvodába, iskolába, edzésre nyugodt szívvel vihessük a gyerekünket, mert nem fogják bántalmazni

WMN Suli – 2021.11.12. – KAA

„Sokszor azzal is nehéz szembe nézni, hogy bántottak minket, hogy kiszolgáltatottak voltunk a tanárainkkal, nevelőinkkel vagy az edzőinkkel szemben. Ez a gondolat ugyanis automatikusan beindítja a bántalmazáskor is megtapasztalt szégyenérzetet és megalázottságot, amitől szeretnénk szabadulni. Ezért inkább az mondjuk: »szükséges volt a fegyelem, különben nem lennénk megnevelve, nem tartanék itt, nem lennék sikeres.«” Olvassátok el Kerekes Anna írását, nagyon fontos kérdéseket boncolgat!

„Forgassuk fel azt, ami megrekedt!” – A Lehetőségek terében igyekeznek kijavítani az oktatási rendszer hibáit

WMN Suli – 2021.11.10. – INK

„A nagyon nehéz körülmények között élő fiatal és az elit diák is tudja támogatni egymást. Az egymástól tanulás nem egy megvalósíthatatlan idea, csak tér kell hozzá és megfelelő kommunikáció.” Egy sok szempontból izgalmas és formabontó pedagógiai kezdeményezés a nyolcadik kerületből:

< 5 6 7 8 9 10 11 >