Anyának a főzés a hobbija – 4 téves állítás a láthatatlan munkáról
Hátfájás, kiemrültség, hobbihiány és az állandó stressz, hogy ha nem tartunk mindent kézben, megáll a világ – vagy legalábbis az otthonunk nem üzemel tovább.
Hátfájás, kiemrültség, hobbihiány és az állandó stressz, hogy ha nem tartunk mindent kézben, megáll a világ – vagy legalábbis az otthonunk nem üzemel tovább.
Egy olyan korszakban, ahol a mesterséges intelligencia révén minden eddiginél személyesebb élményeink lesznek a halottaink másolataival, hogyan gondolkodunk majd elengedésről, gyászról, időről? Mennyire fogjuk érzékelni a hiányt, ha már nemcsak az élőkkel kommunikálunk online, testetlenül, hanem az elhunyt szeretteink digitális változataival is?
Egy gyászfolyamat sokkal több dolgot rendez át az életünkben, mint elsőre gondolnánk: az elsődleges veszteség mellett megjelennek a másodlagos gyász jelei is, hiszen a törés átrendezi az életünket. A kérdés csak az, hogy képesek vagyunk-e együttérezni magunkkal ebben a folyamatban, és megtaláljuk-e a helyünket az új, átrendeződött mindennapokban.
Mitől függ, ki hogyan viseli el a bizonytalan helyzeteket? Miért akarjuk tudni inkább gyorsan a hírt, akkor is, ha rossz? Milyen módszerekkel lehet csökkenteni a bizonytalanság okozta szorongást? A bizonytalanságnak tényleg van pozitív oldala? Ezeket a mindannyiunk számára ismerős kérdéseket járta körül Filákovity Radojka a Lelki társad hírlevélben.
Főként fiatal áldozatai vannak a nitazénnek, amely sokszor hamisított Xanaxként vagy Váliumként kerül a feketepiacra, így a használók gyakran nem is tudják, milyen veszélynek teszik ki magukat.
A Halál Kávéház segít lebontani a halálról szóló tabukat, hogy nyíltan és hitelesen beszélhessünk az élet végességéről – mert a halál tudatosítása mélyebb értelmet adhat az életünknek. A Halál Kávéház Budapest egyik alapítójával, Szimon Petra pszichológussal beszélgettünk.
Abby Wu az elmúlt húsz évben százszor plasztikáztatta magát, és egyetlen beavatkozást sem bánt meg. A pekingi influenszer az egyik főszereplője a BBC legújabb dokumentumfilmjének, amely a Kínában tomboló plasztikaőrületről, felvett hitelekről és elfuserált műtétekről szól.
Sokkal többször alázzák meg a nőket a vélt vagy valós szabadosságuk miatt, mint gondolnánk – és olyan embertől is érkezik ilyen kiritka, akire nem is számítunk.